Advertise Here

Diary Anak-Anak dan Ibu

- Another Blogger Blog's

Saya dedicate post ini untuk my friend...kalau bahasa org yg habis sekolah...my x classmate. FUHHHH!!!!!
Opis saya dan dia amat dekat. Kami di Jalan Sungai Besi. Kalau saya free waktu lunch i give her a called "weh...aku free harini...jom makan bawah jambatan!"....ewah...gitu2 le ayatnya.

Seronok weh kalo jumpe kawan lama, mulut kitorg ni x boleh diam...asek becakapppp je x berenti. Kekadang 2-2 org nak becakap...atey!! sape plak nak dengonye kan... hari-hari jumpe pon still banyak lagi topik yg nak di bualkan. tapi memang sangat syiok kalau jumpe kawan sekelas dan sekampung ni kan???? mcm saya jumpa hubby saya hari-hari kat rumah...., kalau die lewat balik saya akan isi masa dengan berblogging, jadi idea kat kepala ni x le beku sangat. kang kalau idea saya yg baik2 di biarkan..mesti saya akan jadi pelupa dan pemalas amat....
Ok berbalik kepada kawan saya itu: Pegawai JABATAN ALAM SEKITAR tu!!!! Cik Puan Khairul Aliza. Baik weh die ni...anak dah le comei comei belaka. Semalam adalah hari pertama saya berjaya mencilok gelang tangan cantek dari dia......hahahahahah!!! "weh khairul...dah lama dah aku perati...baru semalam aku berjaya memperolehi...nanti ko mintak kat mak ko lagi ekkk!" Gelang tangan yang baikkkk punye, dah le baru je 1st time dia pakai... tapi tup tup saya cilok...haahahahahahahahahahahhaahahhihihihiihi
ni gambar gelang yang dah berpindah tangan itu

Tiap kali kitorg jumpe mesti ade banyak pojek. dari pojek bina jambatan silaturrahim sampai le projek jambatan gantung. best weh dapat kawan sekepala ... tapi yang pasti die takut naik kereta dengan saya sebab saya suka bawa ala-ala micheal Shumacher...eh betul ke ejaan tu?

Psst....."ija, nanti kalo ade gelang tangan yg cantek2 ko pakei waktu jumpe aku taw!!!!!"

thanks my frend!

0 comments:

Post a Comment